„Pe 10 mai la Turda vom da ordinul de începere a lucrărilor pe Sebeş-Turda. (...) Nu există niciun risc să se piardă bani europeni. În memorandumul care priveşte strategia de absorbţie, conform legislaţiei europene, ni se permite ca în septembrie 2015, văzând exact care este stadiul de construcţie, să optăm pentru fazarea geografică şi tehnologică a oricărui proiect. Deci dacă Sebeş -Turda nu se termină până în decembrie 2015, este suficient să informăm Comisia Europeană despre părţile pe care reuşim să le finalizăm, urmând ca restul să fie terminat din banii aferenţi lui 2014 - 2020. Este o procedură foarte simplă, verificarea comisiei vine în martie 2017 şi nu se pierd bani, tocmai de aceea s-a votat şi memorandumul pentru a se vota strategia de absorbţie”, a afirmat Dan Şova, citat de Mediafax.
Întrebat dacă mai sunt probleme cu licitaţiile organizate pentru această autostradă, Şova a răspuns că pentru loturile 3 şi 4 s-au semnat contractele şi se dă ordinul de începere a lucrărilor, iar pentru 1 şi 2 vor mai fi făcute două reevaluări foarte simple, care se vor finaliza în cinci sau şase săptămâni.
CNADNR a selectat în decembrie 2013 constructori români, italieni şi austrieci pentru construcţia autostrăzii Sebeş-Turda, cu o lungime de 70 de kilometri, iar preţul pe kilometru este de 6 milioane de euro.