Producătorii elvețieni de ciocolată fac reduceri nemaiîntâlnite în încercarea de a-și vinde marfa în plin sezon de Paște. Ei sunt nevoiți să ia această măsură deoarece clienții își cheltuiesc banii mai degrabă pe hârtie igienică și supă la plic, decât pe iepurași de ciocolată în staniol, scrie Bloomberg.
Producătorul Lindt & Spruengli face reduceri de 30% la la toată gama de produse de Paște vândute online. Laederach, un alt producător de lux, face și el discounturi, practică la care nu a apelat în alți ani. Retailerii din Europa și America de Nord oferă promoții de până la 50%.
În această perioadă de „carantină globală” oamenii cumpără mai degrabă produse de bază, nu mai cheltuiesc bani pe lucruri de care nu au neapărată nevoie. Lindt, cel mai mare producător mondial de ciocolată premium, a apucat să livreze produsele de Paște către retaileri înainte de declararea pandemiei de coronavirus. Acum, magazinele proprii sunt închise, iar restricțiile de călătorie fac ca ciocolata să rămână nevândută pe rafturile din duty-free-uri.
Vânzările de Paște reprezintă aproximativ 15% din vânzările totale ale Lindt, spune un reprezentant din conducerea companiei, adăugând că fabrica va avea o scădere de 14% în primul semestru al anului.
Editor: B.P.