Prețuri mai mari la Netflix România pentru conturile noi. Reacția companiei: Un test

Data actualizării: Data publicării:
Netflix Partners With SoftBank For Japan Launch
Foto: Guliver/Getty Images

Românii care îşi creează acum un cont Netflix vor plăti mai mult decât utilizatorii actuali pentru oricare din cele trei planuri tarifare disponibile, scrie News.ro. Compania a precizat ulterior că este vorba despre un test.

Netflix Partners With SoftBank For Japan Launch
Foto: Guliver/Getty Images

Actualizare: Punctul de vedere al Netflix România: „Testăm categorii de preț ușor diferite pentru a înțelege mai bine care este valoarea Netflix pentru utilizatori. Acest test nu va fi văzut de toată lumea și am putea să nu implementăm niciodată aceste prețuri. Obiectivul nostru este să ne asigurăm că Netflix are întotdeana un raport excelent calitate preț.”


Netflix a crescut preţurile pentru conturile noi create în ţara noastră. Creşterea de preţ este una graduală pentru cele trei planuri, tarifele fiind cu 1 euro, 2 euro respectiv 3 euro mai mare decât cele anterioare.

Astfel:

Planul Basic costă acum 9 euro (în loc de 8 euro);
Planul Standard costă 12 euro (de la 10 euro);
Planul Premium costă 15 euro (de la 12 euro).

Beneficiile celor trei planuri tarifare, precum calitatea imaginii sau numărul de device-uri care au acces simultan la un cont, nu s-au modificat.

Netflix nu a anunţat până acum o scumpire a abonamentelor pentru utilizatorii actuali, astfel că modificarea de preţuri este deocamdată valabilă doar pentru conturile care se activează după afişarea noilor preţuri.

Scumpirea nu este neapărat o surpriză, după ce compania americană a făcut acelaşi lucru la începutul anului pentru cei aproape 60 de milioane de abonaţi din Statele Unite.

Şi în Europa Netflix a testat până acum diverse planuri tarifare pentru a vedea reacţia utilizatorilor faţă de noile preţuri. Astfel de teste au fost descoperite până acum în Italia şi Germania.

Scumpirea abonamentelor Netflix vine şi după ce compania americană a investit masiv în conţinut original în ultimii doi ani şi va face acelaşi lucru şi în continuare.

Conform analiştilor de pe Wall Street, Netflix ar urma să investească doar anul acest peste 15 miliarde de dolari în conţinut original. Netflix a investit 9 miliarde de dolari în 2017 şi 12 miliarde de dolari în 2018 în conţinut original.

În acelaşi timp, Netflix a crescut şi cheltuielile pentru promovarea filmelor şi serialelor sale originale. Cheltuielile de marketing au crescut cu 65% în 2018, ajungând la 2,37 de miliarde de dolari.

Pentru 2019, costurile de promovare sunt estimate să ajungă la aproximativ 2,9 miliarde de dolari, în creştere cu 22% faţă de anul trecut.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Meteorologii anunță o lună ianuarie cum n-a mai fost în România. Vreme neobișnuită și temperaturi ciudate
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
Miliardarul Jeff Bezos se căsătorește: Nuntă fastuoasă, de 600 de milioane de dolari, în Aspen, pe...
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Scarlett Johansson nu-și dorește ca fiica sa să afle acest lucru despre ea: „Mi-e atât de rușine”
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...