Banca Transilvania a anunțat vineri, în jurul orei 17.30, că bancomatele și tranzacțiile băncii sunt funcționale, după ce fluctuații de tensiune a curentului electric au generat, în cursul zilei de vineri, căderea rețelei.
Vineri în jurul orei 12,10, rețeaua de bancomate ale Băncii Transilvania era căzută, angajații din agenții confirmând pentru HotNews acest lucru.
Oficialii BT au declarat pentru HotNews.ro în jurul orei 13.00 că "am avut intermitențe 15 minute. BT24 merge perfect. Cardurile merg. Poate că există situații punctuale în care acestea să nu funcționeze, dar nu e o problemă de sistem".
La ora 15.33, rețeaua era căzuta în continuare. Mai mulți utilizatori al băncii și-au vărsat supărarea pe contul de Facebook al băncii.
”Dar în stare să faceți o aplicație pentru telefon care să funcționeze nu (suntei în stare – n.red.). Dar dacă nici website-ul nu funcționează și nici celelalte servici online mi se pare mie că nu prea merge treaba deloc”, spunea la ora 16.00 un client al băncii. ”Nu funcționează Internet banking-ul, nici mobile banking-ul”, se plângea altul.
Este e doua situație de acest fel în cazul unei mari banci din România, după ce ING a avut probleme similare în urmă cu o lună.
În jurul orei 17.30, reprezentanții Băncii Transilvania au informat Digi24 că atât sistemul informatic, cât și sistemul de carduri și internet&mobile banking sunt funcționale. "Pe parcursul zilei, am avut câteva fluctuații în funcționare, care au generat situații individuale, însă sistemele sunt funcționale. Astăzi am procesat în jur de 600.000 de tranzacții cu cardul, dintre care 71.000 în ultima oră", au declarat oficiali ai Băncii Transilvania pentru Digi24.