Șoferii Uber au început să refuze curse. Reacția companiei
Data publicării:
În urmă cu trei luni, Uber a introdus în România o funcție, considerată utilă pentru clienți, care afișează în avans prețul cursei. În același timp, șoferii au și ei posibilitatea de a vedea distanța și destinația clientului, implicit costul deplasării. Iar acest lucru a dus la anularea unor curse considerate prea scurte de șoferii parteneri. Lucru de neacceptat pentru companie, scrie economica.net.
Conform Uber, anularea în mod repetat a curselor poate atrage întreruperea colaborării cu șoferii care adoptă în mod constant acest comportament.
„Echipa de operaţiuni a Uber analizează constant datele generate prin aplicaţiile Uber şi identifică şoferii cu o rată ridicată de anulare a curselor. Aceştia sunt contactaţi telefonic şi informaţi că anularea în mod repetat a comenzilor nu este o practică agreată de companie. În cazurile în care comportamentul devine recurent, şoferii parteneri pot fi sancţionaţi cu dezactivarea temporară sau permanentă a contului”, au transmis reprezentanţii Uber România.
Pe de altă parte, anularea curselor de către şoferi, de multe ori aproape de expirarea timpului de aşteptare, poate contribui la creşterea tarifului dinamic calculat automat de aplicaţie în funcţie de cererea şi oferta dintr-o anumită zonă.
Pe lângă preţul mai mare, pentru pasageri apare frustrarea de a aştepta o perioadă semnificativ mai lungă de timp pentru sosirea maşinii.