Retailerul francez Auchan, prezent şi pe plan local cu o reţea de 33 de hypermarketuri, are în plan schimbarea strategiei la nivel internaţional. Acesta va fi implementată până în 2025 şi presupune replicarea modelului de business Auchan din Rusia.
Retailerul francez Auchan este în plin proces de redefinire a strategiei de business la nivel global, au anunţat managerii companiei cu ocazia prezentării rezultatelor financiare aferente anului trecut, potrivit unui articol Economica.net.
Aceştia vorbesc despre "o viziune pentru 2025" ceea ce va presupune " un alt mod de a vinde și de a găzdui client", dar şi despre replicarea modelului de business al Auchan Rusia la nivel global.
Acesta presupune în linii mari practicarea unei politici a preţului mic pe tot parcursul anului şi reducerea numărului campaniilor promoţionale. "Dimensiunile mari ale magazinelor nu constituie neapărat o problemă, dar prioritatea ar trebui să fie ce produse includ magazinele. Magazinele ar trebui să fie din ce în ce mai mult un fel de spaţiu de locuit pentru clienţii noştri, un loc unde aceşti pot mânca sau îşi pot schimba starea de spirit. Mai mult, ar trebui să revenim la modelul de bază prin reducerea promoţiilor în favoarea unor reduceri agresive, generalizate, de preţ, dar şi mai puţine promovări, fără ca acestea să dispară. Acesta este modelul celor 300 de magazine din Rusia", a explicat Wilhelm Hubner, director general Auchan Retail citat de publicaţia franceză La Voix Du Nord.
Auchan România funcţionează deja de foarte mulţi ani conform politicii de "discount generalizat" ceea ce presupune faptul că retailerul nu se concentrează doar pe un număr restrâns de promoţii, ci urmăreste ca întreaga gamă să fie la preţuri mici.