O nouă galerie comercială din București cu acces direct din stația de metrou a fost lansată astăzi. Proiectul aparține Unirea Shopping Center și a costat 2 milioane de euro.
Astfel, Unirea Shopping Center devine al doilea centru comercial cu acces direct din staţia de metrou. Primul a fost Sun Plaza.
“Galeria pe care am lansat-o era spaţiu de depozitare, nu avea nici o utilitate şi pentru că este aproape de metrou ne-a venit această idee de a face legătura cu staţia de metrou, în special pentru a valorifica spaţiul,” a spus Carmen Adamescu, directorul general al centrului comercial Unirea Shopping Center.
Galerie comercială are o suprafață de 1.300 de mp, și găzduiește 15-16 magazine. Gama de produse și servicii este extinsă, de la telefonie mobilă și magazine de accesorii, până la patiserie. Spaţiul a fost închiriat şi amenajat, până acum, de şapte magazine, printre care și RCS&RDS.
Investiția a presupus schimbarea radicală a finisajelor dar și noi instalații de iluminat și uşi de acces în staţie.
Unirea Shopping Center a raportat pentru primele şase luni un profit net de 1,7 mil. de lei, în creştere de cinci ori faţă de rezultatul din aceeaşi perioadă anul trecut. Cifra de afaceri a companiei pentru perioada ianuarie-iunie a fost de 36,4 mil. de lei, în creştere cu 1% faţă de primul semestru de anul trecut.