Firma cu program de 4 zile pe săptămână e mulţumită de rezultate
Data actualizării: Data publicării:
SLOUGH, UNITED KINGDOM - FEBRUARY 08: Free runners '3run' take advantage of O2's empty Slough HQ on the company's flexible working day on February 8, 2012 in Slough, England. O2 announced the launch of the biggest flexible working initiative of its kind. Today, employees based at the O2 Slough HQ, a quarter of its 12,000 strong workforce will participate in a flexible working pilot, operating remotely for the day as the doors are shut and lights turned off at the business' 200,000 sq ft office. (Photo by Ian Gavan/Getty Images for O2)
După aproape 6 luni în care angajaţii au muncit doar de marţi până vineri, firma WebDigital a făcut bilanţul. Şi anunţă că va continua experimentul, deoarece toată lumea e mulţumită: clienţii, angajaţii şi patronii.
Foto: Gulliver/GettyImages
„Am analizat primele date în urma programului de 4 zile lucrătoare pe săptămână, anunțat în septembrie 2016. Rezultatele obținute arată că experimentul și-a atins primul scop: acela de a vedea dacă productivitatea poate fi menținută în condițiile reducerii timpului de lucru cu 20%. Drept urmare, vom menține săptămâna de 4 zile lucrătoare până în luna iulie 2017”, scrie pe site-ul WebDigital.
Începând din luna septembrie 2016, firma din domeniul IT a declarat ziua de luni zi liberă. Asta pentru că toate studiile arată că în prima zi a săptămânii niciun angajat din lume nu are randament.
„Un alt efect al programului de 4 zile lucrătoare pe săptămână a fost o creștere a productivității în ziua de vineri. Pregătirea tuturor materialelor pentru campaniile care demarează la final de săptămână sau luni a devenit prioritară în departamentul de specialiști Pay Per Click Marketing. Până acum, fiecare client a beneficiat de campanii conforme cerințelor, indiferent de momentul de început și de final. Așadar, programul de 4 zile lucrătoare pe săptămână nu a avut un impact negativ asupra campaniilor clienților noștri”, scrie în comunicatul de pe site-ul companiei. Şi tot acolo, WebDigital anunţă că va continua experimentul şi, la împlinirea unui an, va face un raport complet despre săptămâna de lucru de 4 zile.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.