„Marea supriză pozitivă din 2019 a fost DIGI, operatorul român care, datorită capilarității rețelei de mii de magazine de proximitate și a unor tarife agresive, a reușit să câștige încrederea nu doar a clienților imigranți, cât și a clienților naționali și mai are puțin până când va ajunge la 2 milioane de clienți. Operatorul, care folosește rețeaua Movistar, a început de asemenea să ofere servicii de internet prin fibră, deși oferta este disponibilă doar în 17 provincii și tocmai ce a depășit 50.000 clienți”, arată cel mai important ziar din Spania,
El Pais, în ediția din 3 ianuarie 2020.
Publicația citează datele provizorii din piața de telecomunicații, în așteptarea statisticilor oficiale pe care Comisia Națională pentru Comerț și Concurență (CNMC) le va da publicității în curând.
Și alte publicații spaniole au preluat informația, printre care El Mundo, El Espanol, radioul public RTVE, El Independiente.
Prezent pe piața iberică din 2008, cu rezultatele obținute în 2019, DIGI este al doilea operator după creșterea înregistrată la portabilitatea în rețeaua de telefonie mobilă, în 2019, fiind devansat doar de MasMovil. Presa spaniolă mai apreciază că, pe baza rezultatelor de anul trecut, atât pe segmentul de telefonie mobilă, cât și pe segmentul serviciilor de telefonie fixă, DIGI se clasează în top 5 operatori pe această piață.
DIGI activează ca operator virtual de rețele de telefonie mobilă (MVNO) și a lansat servicii de telefonie fixă și internet, în Spania, în septembrie 2018, în cadrul unui parteneriat cu Telefonica. Potrivit rezultatelor anunțate de compania - mamă Digi Communications NV, la 30 septembrie 2019, filiala din Spania avea 68.000 de abonați la serviciile fixe de comunicații electronice, la circa 1 an de la intrarea pe acest segment de piață, și aproximativ 1,73 milioane de unități generatoare de venituri (clienți) pe segmentul telefoniei mobile.