Pizza Hut Delivery anunţă nouă strategie de dezvoltare a businessului în România, prin lansarea programului de extindere în sistem de franciză.
Astfel, compania îşi propune să deschidă noi locaţii în marile oraşe din ţară şi să ajungă la un număr de peste 30 de unităţi, în următorii 3 ani, potrivit wall-street.ro.
Costul de achiziţie a unei francize Pizza Hut Delivery este de 25.100 euro, iar costul mediu pentru deshiderea unei locaţii este de aproximativ 200.000 de euro, în funcţie de suprafaţa locaţiei şi localizare. Această sumă include taxa de franciză, costurile operaţionale (echipamentele, flotă) şi de amenajare a unui punct Pizza Hut Delivery, conform standardelor internaţionale. Durata minimă a unui contract este de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire.
„Programul nostru se va desfăşura etapizat, pe parcursul a 2-3 luni, timp în care ne vom ocupa de certificarea noului partener în sistemul internaţional de francizare şi totodată oferirea de consultanţă pentru amenajarea şi deschiderea noii locaţii, activităţi pe care le putem demara şi în paralel”, a spus Dan Ilie, director executiv Pizza Hut Delivery România.
Printre condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziţionarea licenţei, se numără deţinerea sau închirierea unui spaţiu ce trebuie să ocupe între 100 şi 150 metri pătraţi, să urmeze o perioadă de opt săptămâni de training specializat, respectarea numărului de salariaţi, ce trebuie să fie cuprins între 20 şi 25 de persoane, dar şi capitalul disponibil.