Astfel, Google Adwords va obţine anul acesta venituri de circa 33 milioane de euro, mai mult cu 5,5 milioane de euro faţă de 2015, potrivit wall-street.ro.
„Clienţii care încep acum să se promoveze online merg către google pentru că sunt foarte atraşi de datele de performanţă, clienţii vechi rămân în zona de display advertising pentru imagine, vizibilitate”, explică Andreea Dinescu, client service director în cadrul Iniţiative.
Jucătorii locali din publishing vor avea anul acesta venituri de 21 milioane de euro, însemnând 32% din întreaga piaţă de digital.
Pe locurile următoare se află Facebook - cu venituri estimate la 6,8 milioane de euro (10,7% din piaţă), Yahoo- 1,63 milioane de euro (2,8%) şi programmatic buying- 1,6 milioane de euro (2,5%). „Anul acesta programmatic buying (industria reclamei digitale în care orice operațiuni manuale sunt eliminate – n.red.) creşte cu 70%, Google cu 20%, iar Facebook cu 45%. În zece ani, digitalul va ajunge să însemne 35% din piaţa de media, în contextul în care va continua să crească anual cu 12-13%”, a adăugat Dinescu.