Statul oferă granturi în valoare de 1 mld Euro firmelor afectate de pandemie. Acestea pot primi între 2000 și 200.000 Euro dacă îndeplinesc condițiile prevăzute în “Ghidul Solicitantului aferent 3.1.1. Sprijin pentru IMM-uri în vederea depășirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19”.
Mâine, 22.10, este anunțată deschiderea sesiunii de aplicare pentru Măsura 2 și anume granturi pentru capital de lucru, la care pot apela Întreprinderile mici și mijlocii - IMM, Cabinetele medicale independente – CMI, Organizațiile non-guvernamentale – ONG și Persoanele fizice autorizate – PFA a căror activitate curentă a fost afectată de răspândirea virusului SARS-CoV-2 sau a căror activitate a fost interzisă ori redusă prin ordonanțe militare pe perioada stării de urgență și/sau pe perioada stării de alertă, și dețin certificat de situații de urgență.
Valoarea finanțării depinde de cifra de afaceri(CA) pe care au înregistrat-o în anul 2019 și anume:
Contribuția proprie trebuie să fie de minim 15% din valoarea grantului solicitat, iar acordarea se va face după regula ”primul venit primul servit”, spre deosebire de granturile pentru investiții, unde se vor analiza aplicațiile și se vor obține punctaje în urma unor criterii.
Accesul în aplicație și depunerea documentelor în format electronic se poate face doar cu ajutorul semnăturii electronice calificate, pentru a putea avea un process 100% digital, în condiții de maximă securitate. În acest mod se asigură autenticitatea, integritatea și non-repudierea documentelor.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Iată că încă o dată, semnătura electronică se dovedește a fi extrem de utilă, prin folosirea ei reducându-se riscul de contaminare a persoanelor sau a documentelor care altfel ar fi trebuit depuse în format fizic, dar și prin reducerea semnificativă a timpului și costurilor.
Odată achiziţionată, semnătura electronică poate fi utilizată în multiple alte scenarii - de la relaţia cu alte instituţii ale statului (ANAF, CNAS, ONRC, SICAP, ITM etc.), până la fluxurile de business (semnarea electronică a contractelor cu partenerii de afaceri, a documentelor de HR etc.).
“Semnăturile electronice s-au dovedit o soluție esențială pentru menținerea continuității activităților în timpul acestei pandemii, făcând posibilă migrarea în mediul electronic a multora dintre procesele tradiționale realizate prin documente printate atât pentru companii private, cât și pentru instituții de stat. Este salutară inițiativa de a implementa un proces 100% digital de depunere a proiectelor pentru acordarea acestor granturi esențiale relansării economiei. Utilizarea semnăturii electronice calificate garantează securitatea, autenticitatea și integritatea documentelor depuse în formă electronică. În ceea ce ne privește, suntem pregătiți să furnizăm aceste semnături și să oferim suport pas cu pas pentru utilizatorii începători sau pentru orice utilizator care întâmpină dificultăți.” Adrian Floarea, CEO certSIGN.
În materialul video el a răspuns câtorva întrebări referitoare la schimbările pe care această pandemie le-a adus procesului de transformare digitală a întregii țări, la multiplele situații în care semnătura electronică calificată ne este utilă, dar și la modalitatea de obținere a acesteia.
certSIGN este cel mai mare furnizor de semnătură electronică din România, cu peste 300 puncte de prezență pe tot teritoriul țării, iar în calitate de Prestator calificat de servicii de încredere, pune la dispoziţia tuturor beneficiarilor (IMM, PFA, ONG, CMI) interesaţi de obţinerea de granturi, kit-uri de semnătură electronică pentru înregistrarea realizată exclusiv în baza unei semnături electronice valide.
Obţine kit-ul de semnătură electronică certSIGN de aici!