Zeci de şoferi care srtăbat zilnic drumul dintre Mamaia şi Năvodari au ajuns la capătul răbdării:
Am bara spartă, o planetară ruptă, un cauciuc rupt. Pentru ce? Noi în familia mea avem 4 maşini şi facem drumul ăsta de 3 4 ori pe zi. Năvodari Mamaia Sat că acolo locuiesc. Deci e imposibil să nu se strice.
Nici măcar nu se ocupă să le aranjeze puţin cât să putem să circulăm Şi atunci suntem obligaţi să o luăm mereu pe Lumina-Ovidiu pentru a avea eu ştiu condiţii mai normale de trafic dar nici acel drum nu este tocmai ok. Şi participăm la miting pentru a pune cât de cât lucrurile în mişcare.
De două luni de zile lucrările au încetat, nu mai funcţionează nimic acolo şi dacă nu ieşeam la un miting nu ştiam cine sunt contructorii, de ce nu se mai repară nimic.
Lucrările de extindere a drumului au început în luna martie, însă au fost abandonate în scurt timp. Constructorul a cerut societăţii de electricitate să mute stâlpii din drum. Acest lucru nu s-a întâmplat, iar acum primăria şi firma de electricitate îşi pasează responsabilitatea.
"Oamenii au ieşit în stradă pentru că sunt nemulţumiţi de conflictul iscat între cele două societăţi. Începând de mâine eu vreau ca să trimit o scisoare deschisă atât la ministerul dezvoltării, atât la guvern pentru a informa modul în care îşi fac treaba cele două societăţi." spune Florin Chelaru, viceprimarul orașului Năvodari.
Pe de altă parte compania susţine că, a oferit Primăriei Năvodari contractul de deviere a instalației electrice existente, însă până în prezent nu s-a semnat acest contract.
Proiectul prevede construirea a două benzi suplimentare de circulaţie pentru ca în timpul sezonului estival să fie evitate ambuteiajele. Termenul limită de predare a lucrării a fost stabilit pentru iunie 2015, dar dacă neînţelegerile nu se pot rezolva, banii europeni se pierd, adică 60 de milioane de lei. Firma care se ocupă de construcţia drumului nu a putut fi contactată.