Compania low-cost Ryanair se opune comportmentului abuziv venit de la pasageri. Acest lucru l-a demonstrat după ce nu i s-a permis accesul în avion unui bărbat care a hărțuit o angajată, făcând-o să plângă.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Pasagerul american dorea să se îmbarce la un zbor Ryanair Bruxelles- Berlin. Lui i s-a refuzat accesul în avion după ce a jignit o femeie responsabilă cu îmbarcările. Incidentul s-a întâmplat în urmă cu o săptămână, notează Independent.
Bărbatul era supărat pentru că i s-au cerut 50 de euro la biroul de check-in pentru a i se printa boarding-pass-ul. În general, pasagerii vin cu boarding pass-ul deja printat la aeroport.
Compania Ryanair a introdus politica „printezi sau plătești” din anul 2011.
Întregul incident a fost filmat chiar de pasagerul nemulțumit. În videoclip se observă cum bărbatul devine agitat când află că trebuie să plătească cei 50 de euro pentru a se îmbarca.
Pasagerul îi spune angajatei aeroportului că „nu are o atitudine potrivită” și că el „este un client și nu este mulțumit cu felul în care e tratat așa că dorește să vorbească cu un superior”.
Alți pasageri au sărit în apărarea femeii, care își făcea datoria. La un moment dat femeia izbucnește în plâns.
După acest incident, purtătorul de cuvânt Ryanair a declarat: „Nu vom tolera astfel de comportament nesupus și disruptiv în nicio condiție”.