„Perfect” este cuvântul lui preferat. Aşa vrea să iasă treaba pe care o fac angajaţii săi. Cei care îi ajută pe oamenii obişnuiţi sau firmele să se mute dintr-o locuinţă în alta sau într-un alt sediu. El este Daniel sau Nixon, pentru pieteni, care au găsit ca asemănarea cu preşedintele american nu este doar fizică.
George Duțu, angajat: Nu se mulțumește cu puțin, vrea totul.
În 2011 a vrut să-şi ia soarta în mâini. Terminase facultatea, avea un post bun, bine plătit şi un program lejer. A vrut însă mai mult. Şi-a dat demisia şi şi-a deschis propria firmă. Într-o Românie în care mutatul se făcea cu ajutorul prietenilor şi rudelor, ideea de a apela la o firma specializată era ceva nou. Daniel a riscat. Cu o investiţie minimă, de 100 de euro, şi-a deschis întâi un site. Restul, angajaţi, maşini de transport, cutii, totul era externalizat. Astfel, cheltuielile erau acoperite din plata pe care o făceau clienţii. Primele calcule i-au dat cu minus. La prima mutare a reuşit să facă un profit de 50 de euro, dar la cea de-a doua a scos bani din buzunar, pentru că, în timpul manevrării, o oglinda a fost spartă.
După patru ani şi după ce a învăţat din greşeli, după ce a reinvestit tot ce a câştigat în camioane, echipamente performante pentru transportul şi împachetatul mobilei, tânărul de 30 de ani a ajuns să facă un profit de 20.000 de euro în şase luni.
Daniel Ene, antreprenor: Îmi doresc mai mult. Mai mulți angajați, mai multe lucrări simultan. Momentan am o medie de 1-2 lucrări pe zi, îmi doresc 3-4, îmi doresc colaborări cu firme multinaționale.
Ca să ajungă unde şi-a propus, Daniel are planuri bine stabilite şi strategii de dezvoltare. Acesta este, de fapt, secretul, pentru a reuşi în afaceri.
Daniel Ene, antreprenor: Ancorat în probleme zilnice la un moment dat pierzi traiectoria și poți avea diferite probleme dacă nu ai un target specific, dacă nu știi ce vrei să faci în următoarele șase luni sau unde vrei să ajungi în doi ani.
În 2016, Daniel vrea să-şi deschidă un alt business, adevăratul lui vis. Un pub. Din lungul şir al tinerilor care visează să facă profit dintr-un hobby, el se evidenţiază pentru că a realizat că, până la îndeplinirea visului, este nevoie nu doar de bani, ci şi idei bune şi multă muncă.