În medie, mai mult de două-treimi dintre nou-născuţi îşi fac „debutul fotografic” în social media în doar 60 de minute din clipa în care au fost aduşi pe lume, potrivit unui sondaj realizat de site-ul www.posterista.co.uk. Studiul a examinat impactul pe care îl are în social media modul în care noii părinţi distribuie informaţii şi imagini despre copiii lor.
Studiul mai sugerează faptul că naşterea prinţului George - fiul prinţului William şi al soţiei sale, Catherine - a încurajat 74% dintre părinţi să posteze mai multe fotografii cu bebeluşii şi cu copiii lor pe reţelele de socializare online.
Aproape trei sferturi dintre persoanele chestionate în cadrul acestui sondaj au recunoscut că recenta naştere a bebeluşului regal britanic, care a fost foarte mediatizată, i-a influenţat făcându-i să încarce pe reţelele de socializare online mai multe fotografii cu copiii lor, dar şi cu prietenii şi cu familia.
Totodată, în cadrul studiului, 2.367 de părinţi care au copii cu vârste de până în cinci ani au fost întrebaţi cât de repede au postat o imagine cu copilul lor nou-născut pe o reţea de socializare online. Media de timp a fost de 57,9 minute, conform independent.co.uk.
Dintre părinţii chestionaţi, 62% au spus că ei personal au încărcat imagini cu copiii lor pe reţelele de socializare, în timp ce 22% dintre aceştia au spus că fotografiile au fost postate de alţi membri ai familiilor lor. Restul de 16% dintre părinţi au spus că imaginile cu copiii lor au fost postate online de prieteni de-ai lor.
Facebook şi Instagram domină topul celor mai populare site-uri în privinţa publicării de fotografii cu nou-născuţi: 77% dintre imaginile cu bebeluşi sunt postate pe Facebook, în timp ce 48% pe Instagram.