Un cunoscut restaurant din București este în centrul unui scandal din cauza unui regulament intern care vizează clienții cu copii. Regulile spun, conform unui anunț postat în spațiul public de un părinte, că cei mici trebuie să „rămână așezați la masă pe toată durata vizitei la restaurant”. Mesajul a strânit un val de controverse în online, dar managerii spun că a fost greșit înțeles.
„Copiii trebuie să rămână așezați la masă pe toată durata vizitei la restaurant. Alergarea între mese și în zona restaurantului prezintă un risc de rănire, inclusiv deplasări, căderi și ciocniri cu mobilierul și alți clienți”, scrie în anunțul restaurantului.
„Cruciada localurilor împotriva copiilor continuă. De data aceasta cu Sera Eden, o grădină și mai mare și mai spațioasă decât J’ai Bistrot, dar în care mai nou “copiii sunt obligați să rămână tot timpul așezați”.
Pe lângă că mi se pare rizibil, insultător și pur simplu trist, aștept cu mare interes ziua în care oricare local hip de la noi va pune un anunț către clienții săi care să spună la noi aici sunt primiți și copiii cu brațele deschise, de aceea pentru armonia tuturor vă rugăm să încercați să fiți mai toleranți cu ei și să le respectați și lor dreptul la mișcare și joacă. Iar dacă vă nimerește din greșeală o pietricică să găsiți în inima voastră mare să nu vă strice toată ziua, dăm noi o cafea din partea noastră dacă e”, a scris pe Facebook un părinte.
Postarea a stârnit numeroase comentarii în mediul online. Mulți oameni au spus că vor șterge de pe lista lor acest restaurant, ba chiar unii dintre ei au scris în comentarii că managaerii localului ar trebui să „dea lese la intrare”.
De asemenea, clienții i-au taxat și în comentariile de la o postare de pe Instagram, în care reprezentanții restaurantului îi invitau pe clienți de 1 mai la o porție de mici, iar mulți dintre ei au întrebat dacă sunt primiți și cu cei mici, adică cu copiii.
Un reprezentat al restaurantului spune că mesajul a fost interpretat greșit și că a impus acest regulament pentru siguranță tuturor clienților.
Preda Marin, reprezentant al restaurantului: Este un regulament, nu o indicație, dar este strict pentru siguranța clienților și a copiiilor clienților care ne vizitează. Copiii aleargă foarte mult pe aici, se pot accidenaa, pot cădea, pentru că este foarte mult pietriș pe jos, se pot lovi de colegii mei ospătari care merg la mese cu tăvile. Din punctul meu de vedere a fost interpretat într-un mod greșit.
Editor : M.B.