Peste 18.000 de bucureșteni vor primi vouchere de biciclete. Lista beneficiarilor
Data actualizării: Data publicării:
FOTO: Shutterstock
Primăria Municipiului București a publicat lista beneficiarilor celor peste 18.000 de vouchere suplimentare pentru proiectul „Bicicliști în București”.
FOTO; Shutterstock
Persoanele care s-au înscris în programul „Bicicliști în București” în perioada 24.07-25.07.2017, dar nu s- au regăsit pe lista primilor 5.000 de beneficiari vor intra în curând în posesia voucherelor, potrivit unui comunicat publicat pe site-ul Primăriei Capitalei.
Bucureștenii care s-au înscris în program trebuiau să-și actualizeze datele de identificare prin accesarea unui link personalizat transmis de organizator pe adresa de e-mail a fiecărui participant, până cel târziu în data de 08.02.2018.
Că urmare a finalizării procesului de actualizare a datelor, un număr de 18.323 de cetățeni urmează să între în posesia unui voucher. Lista acestora este publicată pe pagina de internet a Primăriei Municipiului București, la secțiunea „Bicicliști în București”, fiecare beneficiar identificându-se după inițiale, nume, prenume și număr de înregistrare în proiect.
Voucherele vor fi expediate prin curier la adresele participanților. În situația în care voucherul nu poate fi înmânat beneficiarului de către curier, acesta va fi returnat Primăriei Municipiului București, iar ulterior va putea fi ridicat personal de către beneficiar.
Modul în care va fi completată lista beneficiarilor până la numărul de 25.000 de vouchere care vor fi emise în etapă a două va fi adus la cunoștință publicului în perioada următoare, se arată în comunicat.
Voucherele pot fi folosite pentru achiziționarea de biciclete, biciclete electrice, trotinete electrice și dispozitive de tip Segway/Ninebot și accesorii ale acestora, destinate persoanelor cu vârstă minimă de 18 ani, numai din magazinele participante.
În ceea ce privește lista magazinelor participante în cadrul proiectului „Bicicliști în București”, având în vedere că a expirat perioada de înscriere a agenților economici, această a fost, de asemenea, publicată pe site- ul www.pmb.ro.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.