Ultima româncă de pe coperta revistei Times, Cătălina Ponor, cea care a făcut milioane de români fericiți cu medaliile câștigate pentru România la gimnastică, are un mesaj pentru noi toți: “Și voi puteți face sute de copii fericiți! Felicitări! Au câștigat! Nu voi, ci ei, copiii”.
Delaco lansează a doua etapă a campaniei “Felicitări! Au câștigat!”, singura promoție din România unde tot ce câștigi nu e pentru tine. Garantat nu primești niciun premiu, toate merg la copiii care au nevoie de ele.
Un cașcaval Delaco DeSenviș cumpărat = Un sendviș pentru copii
Mecanismul prin care tu poți deveni eroul copiilor e foarte simplu: orice cașcaval Delaco DeSenviș cumpărat înseamnă garantat un sendviș oferit din partea ta copiilor care chiar au nevoie de ajutor. În plus, poți alege pe site-ul www.aucastigat.ro și ce alte premii să câștige copiii: DeÎmbrăcat, DeJucat și DeÎnvățat. Haine care să-i protejeze de frig, cărți și caiete cu care să meargă la școală sau jucării la care visează orice copil, toate ajung la copiii de la fundația Bucuria Darului din Brașov.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Premiile chiar ajung la copii!
În 2018, Delaco a oferit împreună cu participanții la promoție peste 100.000 de sendvișuri și peste 2.000 de alte premii. Laptopuri, îmbrăcăminte, jucării sau rechizite au ajuns la copiii de la ONG-urile partenere World Vision, SOS Satele Copiilor și Bucuria Darului la prima ediție a promoției.
“Cel mai mult te bucuri când poți face copiii fericiți. O promoție la care nu câștigi nimic pentru tine, doar oportunitatea de a ajuta mai departe copiii care chiar au nevoie de ajutorul tău. Hai să-i ajutăm împreună!”, spune Cătălina Ponor, vocea campaniei.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media