Copiii săraci dintr-o comună din Dâmbovița trebuie să aducă dosar cu șină pentru a primi tichetele sociale
Data publicării:
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Primăria din Cornești i-a anunțat pe părinții copiilor defavorizați din comuna dâmbovițeană că trebuie să aducă dosar cu șină și câte zece folii de protecție pentru a putea depune cererea pentru primirea tichetelor sociale, cu ajutorul cărora pot să cumpere rechizite.
Anunțul a fost postat chiar pe pagina Facebook a Primăriei Cornești și se adresează familiilor defavorizate, care se încadrează la primirea tichetelor sociale pentru cumpărarea de rechizite.
„Bună dimineața! Dosarele pentru tichete sociale (grădinița/ școală) se depun până la data de 2 septembrie la unitățile de învățământ din comună. De la primărie aveți nevoie de adeverința. Este necesară și adeverința cu venitul pe luna iulie de la locul de muncă. Mai multe informații veți găsi în informarea de mai jos”, a scrie Primăria Cornești pe Facebook, alături de informarea primită de la Ministerul Educației, unde sunt trecute condițiile de eligibilitate pentru primirea ajutorului.
Nota de la minister a fost completată de mână cu o serie de condiții suplimentare, valabile pentru comuna Cornești.
„Părinții vor mai aduce:
dosar șină plastic
folii protecție - 10 buc
copie certificat naștere copil
copie BI părinți.”
Circulara de la Ministerul Educației a fost completată cu condițiile specifice din comuna Cornești: Dosarul cu șină. Sursă foto: Facebook / Primăria Cornești
Potrivit Edupedu.ro, copiii fără posibilități materiale din învățământul preșcolar, primar și gimnazial vor beneficia și în anul școlar 2022-2023 de tichete educaționale pe suport electronic pentru rechizite și alte materiale școlare, în valoare de 500 de lei.
Anul trecut, 235.000 de elevi aflați în risc de abandon școlar din cauza condițiilor sociale au beneficiat de carduri sociale cu care să cumpere rechizite și haine pentru școală, iar banii au fost virați în aprilie 2022.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.