Consiliul Judeţean Gorj îşi va face publicitate în acest an de 300.000 de lei. De asemenea, cabinetul preşedintelui şi alte birouri vor fi amenjate cu 100.000 de lei. Va fi cumpărat şi un sistem video profesional cu 90.000 de lei. 160.000 de lei au fost alocate pentru achiziţionarea a două autoturisme de teren, iar pentru deplasări în străinătate şi pregătire profesională vor fi cheltuite 150.000 de lei.
Toate aceste cheltuieli au fost aprobate, cu toată opoziţia consilierilor din Opoziţie.
Dan Vâlceanu, consilier judeţean: „Eu nu ştiu pentru ce îi trebuie domnului Călinoiu atâta reclamă şi publicitate, cheltuie un milliard pentru cazări în străinătate în timp ce la spitalul judeţean există pericol major pentru această instituţie să nu primească acreditarea şi să nu poată funcţiona”.
Mădălina Ciolocoi, consilier judeţean: „O bună publicitate pentru judeţul Gorj înseamnă crearea locurilor de muncă şi o viaţă socială a gorjenilor care să-i mulţumească”.
Şeful Consiliului Judeţean e însă convins că destinaţia banilor este bine aleasă.
Ion Călinoiu, preşedinte CJ Gorj: „Este nevoie de promovarea unor acţiuni la nivelul judeţului Gorj care ce fac? Atrag investitori… o cheltuială pe care o supunem dezbaterii şi o analizăm populist ar părea ineficientă, eu zic că e foarte eficient la secţiunea de funcţionare”.
Bugetul Consiliului Judeţean pentru acest an este de 312 milioane de lei, cu aproape zece la sută mai mare faţă de 2014.