Cerinţele din anunţul publicat de Audi pe platforma românească de recrutări Ejobs sunt unele mari. Nemţii caută pentru fabrica pe care o au în oraşul unguresc Gyor ingineri care au experienţă atât în industria auto, cât şi cunoştinţe informatice. Candidaţii români trebuie să fi studiat ingineria electrică sau cea mecanică şi mecatronică. Trebuie să fi lucrat timp de doi ani fie în producţia de motoare electrice, fie în cea de electrică auto. Trebuie să aibă cunoştinţe avansate de folosire a calculatorului şi trebuie să fie buni vorbitori de limba engleză.
Cei de la Audi nu spun câte posturi sunt disponibile. Nu precizează nici salariul oferit. Este cel mai probabil unul mare, deoarece întreg proiectul este unul avansat. Inginerii recrutaţi vor lucra la dezvoltarea unui motor electric experimental, pe care Audi vrea mai apoi să îl trimită în producţia de serie.
Fabricile auto din România produc foarte multe motoare. Sunt însă motoare convenţionale, care funcţionează pe un principiu complet diferit de cele electrice. Mai multe şanse să ocupe postul scos la concurs de Audi Ungaria au probabil angajaţii din centrele româneşti de cercetare şi dezvoltare auto.
De pe porţile fabricii Audi din Gyor ies anual două milioane de motoare. Este una dintre cele mai mari producţii din lume. Tot acolo sunt asamblate două versiuni de Audi TT şi două versiuni de Audi A3.
În Ungaria mai au fabrici de maşini şi germanii de la Mercedes, precum şi japonezii de la Suzuki. Şi, la fel ca în România, industria auto a ajuns să joace un rol foarte important în creşterea economică. O analiză realizată de publicaţia Portfolio arată că, fără producţia de automobile şi subansamble, industria Ungariei ar fi stagnat în ultimii ani, pentru că celelalte sectoare s-au mişcat mult mai greu.