Un trend pornit în mediul online și care se întâmplă cu precădere în Spania a provocat haos în magazine și a dus la situații în care inclusiv polițiștii au fost nevoiți să intervină, potrivit BBC. Trendul presupune ca persoanele singure să se folosească de fructele din magazin - în special ananasul - pentru a lăsa de înțeles că sunt în căutare de parteneri. Numai că acest lucru poate duce și la situații în care persoanele care doar cumpără fructe să se simtă inconfortabil.
Trendul presupune ca persoanele singure să meargă într-un lanț de magazine din Spania - Mercadona -, între orele 6/7-8, să ia un ananas și să îl pună răsturnat în coș. A pornit pe TikTok, fiind lansat de o actriță spaniolă - Vivy Linn.
Ulterior, o altă postare arăta că „ananasul de pe rafturile din Mercadona așteaptă să îți găsești partenerul”.
Coșul în care se află ananasul trebuie plimbat prin secțiunea de vinuri până în momentul în care o altă persoană observă acest lucru și răspunde, într-un fel sau altul. În alte clipuri s-a renunțat la coșul de cumpărături, fiind păstrat doar ananasul drept cod.
„Eu, căutând iubirea vieții mele în Mercadona, pentru că am mai mult succes așa decât cu Tinderul (n.r. Cea mai răspândită aplicație de dating)”, este descrierea fetei care a postat Tik-Tokul.
Acest lucru a dus, însă, și la situații în care oameni care doar își doreau să cumpere fructe s-au simțit inconfortabil, după cum a povestit o femeie care locuiește în Spania pe contul ei de Tik Tok.
„Eram în Mercadona (...) Termin serviciul târziu, deci 6 este ora la care pot face cumpărături (...) Știți că în general sunt o persoană sănătoasă și șansele să mă găsiți la secțiunea de fructe sunt destul de mari (...) am rămas fără fructe pentru smoothie, așa că m-am dus să îmi cumpăr un ananas (...) știți cum se simte atunci când ai impresia că ești privit? Am văzut acest tip care se uita la mine cu un zâmbet ciudat pe față (...) mi-aș dori să intru în magazin, să cumpăr ananasul pentru smoothie și să nu presupună nimeni că sunt în căutarea unei interacțiuni de orice fel”, a povestit femeia, pe contul ei de Tik Tok, menționând că a aflat de tren după episodul menționat.
Trendul nu a generat doar situații incomode pentru cei care nu știau de el sau nu voiau să îl urmeze.
În Madrid, de exemplu, grupuri de copii sunt văzuți în magazine în timp ce se plimbă seara cu cărucioarele și nu cumpără nimic. Un alt bărbat, care participa la o petrecere de burlaci, s-a îmbrăcat într-un costum de ananas în interiorul unui magazin.
Chiar și poliția a intervenit - în Bilbao - pentru a ține sub control aglomerația din magazinele Mercadona, dintre orele 7 și 8.
Reprezentanții lanțului de magazine susțin că trendul a apărut „din senin”, iar angajații acestuia sunt nevoiți să rămână după program pentru a îndepărta alimentele care sunt doar plimbate, nu și cumpărate.
Ananasul mai este folosit drept cod de către persoanele care preferă să își schimbe des partenerii sexuali - cunoscute drept swingeri.
Editor : M.G.