După experimentul Digi24 care a arătat că la DSP nu răspunde nimeni la telefon, Direcția anunță că acum poate prelua 500 de apeluri

Data actualizării: Data publicării:
experiment in direct la digi24: cum raspunde dsp bucuresti

La o săptămână după experimentul făcut de Claudiu Pândaru la Digi24, în prezența lui Raed Arafat, DSP București anunță că are, începânde de joi, un nou call center, cu o capacitate de reacție la 500 de apeluri pe zi. Vinerea trecută, jurnaliștii Digi24 au sunat timp de jumătate de oră la toate numerele de telefon ale DSP București, fără ca cineva să le răspundă. După 30 de minute a răspuns un angajat al instituției. 

După experimentul Digi24, cei de la DSP București s-au plâns că nu au destui angajați și că sunt mereu criticați în presă. 

Raed Arafat, prezent în studioul Digi24, declarase anterior că a detașat personal medical și către DSP-uri. Florentina Iacobi, director adjunct al DSP, a confirmat că a primit ordinul pentru detașarea a 90 de medici care lucrau în cabinetele școlare și a 13 medici epidemiologi. Toți acești medici au început să lucreze la DSP București de luni.

Direcția de Sănătate Publică a Capitalei a fost reclamată în permanență de locuitorii Bucureștiului pentru faptul că este practic imposibil ca cineva care are nevoie de îndrumare în timpul pandemiei de Covid să primească informații sau ajutor de la angajații instituției. 

Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București anunță că are acum un call center la care bucureștenii pot suna atunci când vor informații privind pandemia de coronavirus, dar pot fi și îndrumați sau sfătuiți cu privire la infectarea cu virusului SARS CoV 2.

Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 08.00- 22.00 de luni până duminică. Estimarea inițială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant,având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS CoV-2.

„Acest call center este un sprijin important pentru protecția și sănătatea bucureștenilor dar, în același timp, reprezintă și un ajutor în preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în București. Încurajez orice persoană care are nevoie de informații sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB Call Center-ul din cadrul Direcției de Sănătate publică București a fost înființat cu sprijinul Guvernului României, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.

Editor web: Liviu Cojan

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Românul care a făcut înconjurul lumii singur cu barca: „Prima dată, ne-au prins la bulgari și ne-au băgat la...
Digi FM
Cu frumoasa lui familie, pe covorul roșu. Richard Gere, fericit alături de soția sa și de fiul lui cel mare...
Pro FM
Ultima imagine cu Freddie Mercury. Cum arăta cu trei luni înainte să moară
Film Now
Ashton Kutcher, fotografiat în timpul unei discuții tensionate, după zvonurile privind divorțul de Mila Kunis...
Adevarul
Cum au fost primiți handbaliștii români în Kosovo, la o săptămână după scandalul de pe Arena Națională
Newsweek
Cine poate încasa ultima pensie în caz de deces? Cine ia pensie de urmaș și până la ce vârstă?
Digi FM
Cameron Diaz revine la Hollywood după o pauză de mai bine de 10 ani. Cum arată azi celebra actriță din „Masca”
Digi World
Întâlnire de record. Cea mai scundă femeie din lume și cea mai înaltă femeie din lume s-au cunoscut: "A fost...
Digi Animal World
Un animal misterios, cu aspect „ciudat”, depistat în parcul West Virginia. Locuitorii sunt nedumeriți: „Cum a...
Film Now
Denzel Washington spune că au existat suspiciuni legate de purtarea lui Kevin Spacey cu decenii în urmă...
UTV
Lidia Buble, inselata de fostul iubit: detaliul neasteptat care i-a dezvaluit adevarul despre „Maria”