Români blocați pe aeroportul din Istanbul, dintr-o eroare a unui angajat
Data actualizării: Data publicării:
Mai mulți români au rămas blocați pe Aeroportul din Istanbul după ce compania cu care zburau nu a vrut să-i îmbarce în avion. Dintr-o eroare a unui angajat care a interpretat greșit noul regulament, li s-a cerut test COVID negativ.
Românii veneau din Emiratele Arabele Unite, Dubai, stat care este considerat zonă galbenă, dar noul regulament va intra în vigoare abia din 12 februarie.
Celor 12 români le-a fost refuzată îmbarcarea și avionul a plecat fără ei. Compania va suporta cheltuielile de cazare și masă, iar mâine vor zbura spre Cluj-Napoca.
„Este neplăcută această eroare. Cunosc deja. Turkish Airlines i-a informat pe toți agenții de la toate stațiile pe care le are. A fost eroare a unui agent handling care reprezenta compania. Îi rugăm pe pasageri cu o zi înainte să verifice din nou condițiile. Din Turcia nu există obligativitatea să prezinte test PCR, dar acești pasageri aveau zbor de conexiune prin Istanbul”, a spus David Ciceo, directorul Aeroportului Cluj-Napoca.
„Se întâmplă foarte des ca unii pasageri să plece într-o țară. Până se întorc, se modifică aceste condiții. Este important și noi o să facilităm această comunicare , dar responsabilitatea este a companiei aeriene și a agenților handling”, a adăugat el.