Video 2 milioane de euro bani publici pentru promovarea cărții lui Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” (Snoop). Ciolacu: O să fie best-seller

Data actualizării: Data publicării:
Banner electoral cu Nicolae Ciucă pe un câmp în apropierea Autostrăzii A2,
Banner electoral cu Nicolae Ciucă pe un câmp în apropierea Autostrăzii A2, jud. Constanța. Foto: INQUAM Photos / George Calin

PNL a plătit două milioane de euro pentru 400 de panouri publicitare cu imaginea lui Nicolae Ciucă și sloganul „Un ostaș în slujba țării”, panouri amplasate de-a lungul principalelor autostrăzi și drumuri naționale din România, scrie publicația Snoop.ro, care a obținut datele de la Partidul Național Liberal. Aceste costuri, care acoperă o perioadă de trei luni de afișaj, au fost suportate din bani publici, mai precis din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat. 

ACTUALIZARE Premierul Marcel Ciolacu, preşedinte al PSD, evită să comenteze dezvăluirile potrivit cărora sutele de panouri care promovează cartea lui Nicolae Ciucă „Un ostaş în slujba ţării” au fost plătite din bani publici, din subvenţiile primite de PNL. Ciolacu se arată convins că, având în vedere intensa promovare, cartea lui Ciucă va fi „un best-seller”.

El a fost întrebat, miercuri, în timpul unei vizite pe şantierul Autostrăzii A7 din judeţul Buzău, ce părere are despre faptul că panourile prin care este promovată cartea semnată de preşedintele PNL Nicolae Ciucă au fost achitate din fonduri publice, din subvenţia primită de PNL ca partid parlamentar.

„Am înţeles că au fost folosite la lansarea unei cărţi. O să fie un best-seller, sunt ferm convins, mai ales că ţinem cont de ce promovare a avut”, a răspuns Ciucă, evitând să facă alte comentarii pe acest subiect.

Portretul lui Nicolae Ciucă apare pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete, a precizat PNL pentru publicația citată.

Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urmează să fie lansată. 

Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru panouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL.

În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor.

Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de două milioane de euro, pe o perioadă de trei luni. 

Până la finalul anului, publicitatea la volumul lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste patru milioane de euro, bani care provin din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.

Citiți materialul integral pe Snoop.ro

Editor : B.P.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Se introduce taxa de autostradă în România, explicația de la Guvern. De ce nu se plătește la fel ca în...
Digi FM
Dan Negru, despre prima zi de școală a copiilor lui: „Eu nu sunt entuziasmat din cauza ghiozdanelor pe care...
Pro FM
CRBL încearcă să repare lucrurile cu fiica lui, după divorțul de mama ei: "Timpul le așază pe toate. Ne-am...
Film Now
O prezentatoare TV a dezvăluit care a fost ultima discuție pe care a avut-o cu Shannen Doherty: „Am fost...
Adevarul
Experiență de coșmar pentru un român care a dat mii de euro pe o vacanță de 5 stele. „Nu pot să cred așa...
Newsweek
Care pensionari iau pensia recalculată și mărită abia în noiembrie? Casa de Pensii confirmă
Digi FM
Ce studii are, de fapt, Elena Lasconi și cum justifică notele mici. Candidata la Președinție este acuzată că...
Digi World
Un YouTuber cu peste 5 milioane de abonați a slăbit mai mult de 100 kg. Cum și-a păcălit urmăritorii în...
Digi Animal World
Luptă acerbă între un șarpe Boa și un crocodil. Spectacolul uimitor oferit de reptile turiștilor din Brazilia
Film Now
15 cupluri celebre care s-au cunoscut pe platourile de filmare. Iubiri mai spectaculoase decât în peliculele...
UTV
(VIDEO) Jon Bon Jovi a salvat o femeie care era pe punctul de a sari de pe un pod din Nashville