Despre Ovidiu Silaghi, procurorii DNA spun ca ar fi profitat nu doar despre mita de 200.000 de euro pe care ar fi primit-o, ci și de avantaje pentru orasul său de baștină, Satu Mare. Căci în Satu Mare trebuiau să opereze Blue Air curse spre Italia. Luând în considerare investiţiile făcute în oraşul natal, se poate spune că Ovidiu Silaghi s-a preocupat ca sătmărenii să se bucure de o infrastructură dezvoltată.
Din iunie 2012, la o aproape o lună de la instalarea în scaunul de ministru al lui Ovidiu Silaghi, avioanele Blue Air începuseră să zboare de pe aeroportul sătmărean şi spre Veneţia şi Torino. Tot anul trecut pe vremea când ministerul Transporturilor era condus de Ovidiu Silaghi la Satu Mare au ajuns 400.000 de lei, pentru construirea centurii ocolitoare.
Nu este singurul care a vrut să facă ceva pentru oraşul său. În cele două mandate pe care le-a avut ca şef la Transporturi, şi Radu Berceanu a găsit bani pentru investiţiile din Craiova, de acolo de unde se trage politicianul.
Pe centura Craiovei, panglica a fost tăiată în 2006 de Radu Berceanu, pe atunci ministru al Transporturilor. Lungă de 14 kilometri, centura a costat 26 de milioane de euro şi a fost făcută în totalitate de Guvernul român printr-un împrumut luat de la Banca Japoneză.
Câteva sute de metri mai incolo, se află aeroportul din Craiova, renovat şi el cu aproape 7 milioane de euro, în urma unui contract semnat tot pe vremea lui Radu Berceanu.
Prima grijă a lui Relu Fenechiu când a ajuns în funcţie a fost să găsească bani pentru reabilitarea aeroportului din Iaşi. Contractul a fost semnat cu o lună înainte de a pleca de la Transporturi.
Pe 7 august au început lucrările de modernizare a aeroportului din Iaşi. Autorităţile au promis atunci că într-un an aeroportul va avea o nouă pistă de 2.400 de metri, faţă de 1.800 de metri cât măsoară cea actuală. Este vorba de o investiţie de 38 de milioane de euro.
Una dintre ambiţiile fostului ministru Relu Fenechiu a fost şi începerea lucrărilor la autostrada Iaşi - Târgu Mureş. Deşi autostrăzile au trecut în ograda lui Dan Şova, Relu Fenechiu l-a convins pe premier să-i lase lui în grijă drumul de mare viteză care ar trebui să lege Moldova de Transilvania. Investiţia era estimată la aproximativ 4 miliarde de euro.