Pasajul Ciurel, prima fază a celui mai scump proiect de infrastructură rutieră din Capitală, ar putea fi gata la finele anului şi nu la vară, după cum se estima anterior.
Sursa foto: forum.metrouusor.com
Noul drum, din continuarea pasajului către Autostrada Bucureşti - Piteşti, nu va mai fi redus însă la două benzi pe sens, ci va avea tot trei benzi, aşa cum era prevăzut iniţial.
Finalizarea Pasajului Ciurel este estimată a se realiza la sfârşitul anului 2017. Acest termen este luat în calcul în condiţiile în care se estimează ca o lună poate dura contractarea lucrărilor de relocare a reţelelor electrice şi trei luni execuţia relocărilor, au spusreprezentanţii Primăriei Bucureşti, potrivit Economica.net.
Potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei, în acest moment se analizează, împreună cu reprezentanţii RATB, posibilitatea organizării lucrărilor în zona liniei 41 doar pe perioada nopţii şi în weekend, în aşa fel încât transportul în comun să fie afectat cât mai puţin.
3 benzi, cu sau fără drumuri colectoare
Întrebaţi câte benzi va avea drumul din continuarea pasajului până la Autostrada Bucureşti - Piteşti, reprezentanţii Primăriei Bucureşti au menţionat că "există o soluţie de optimizare a proiectului cuprinzând 3 benzi pe sens până la A1, care va fi adoptată după aprobarea Planului de Urbanism Zonal".