Geoană recunoaște că a colaborat cu firma care ar fi în spatele atacurilor murdare la adresa contracandidaților

Data actualizării: Data publicării:
Mircea Geoana
Mircea Geoană, la evenimentul de depunere a candidaturii / Sursă foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Mircea Geoană a recunoscut că a colaborat cu Sociallite, o firmă despre care Digi24.ro a prezentat pe larg că ar fi în spatele unor atacuri murdare, prin intermediul unor site-uri fantomă, la adresa contracandidaților. 

„Ce să avem cu ei? (n.r. cu Sebastian Burduja sau Elena Lasconi). Eu fac campanie pozitiva. A existat o relație contractuală, această firmă este o firmă independentă, nu lucrează pentru noi. Dacă aveți ceva, întrebați-i pe dânșii, eu nu sunt promotorul unei campanii negative, eu cred că sunt cel care, aici puteți să vedeți cu ochiul liber, că eu sunt subiectul unei campanii de defăimare”, a comentat Mircea Geoană, în cadrul unui interviu acordat publicației Adevărul.

Despre Andrei David, director general la Sociallite, care apare în imaginile surprinse de fotoreporterul Octav Ganea (Inquam Photos) în momentul în care Mircea Geoană și-a depus oficial candidatura, acesta a subliniat că „l-a întâlnit de câteva ori”.

„Este o întrebare pe care să o puneți dânșilor, la evenimentele mele vin mii de oameni”, a spus Mircea Geoană.

Mircea Geoană a continuat să acuze că este ținta unei campanii de dezinformare. 

„Eu încerc să mă apăr din răsputeri de atacuri din toate direcțiile și sunt convins că nu vor influența în proporție prea mare alegătorii și care se pot uita cine e mai bine să conducă România”, a mai comentat candidatul independent la prezidențiale.

Despre finanțarea campaniei electorale,  Geoană susține că a primit donații de la 800-900 de persoane fizice și companii, dar a refuzat să menționeze numele acestora. 

Campania cu site-uri fantomă

Digi24.ro a prezentat pe larg, aici și aici, că există două site-uri care îi atacă pe contracandidații Elena Lasconi (elenaceausrescu.info) și Nicolae Ciucă (unpostasinslujbatarii.ro). 

Reamintim că, deși Digi24.ro nu a putut verifica independent cine se află în spatele site-urilor fantomă, informațiile venite pe adresa redacției au indicat că mailul folosit pentru înregistrarea domeniului „unpostasinslujbatarii.ro” - site care îl atacă pe Nicolae Ciucă - aparține grupului Sociallite. 

Menționăm că Digi24.ro a încercat să obțină un punct de vedere din partea reprezentanților Sociallite pentru ambele articole în care este menționat numele companiei. 

Sociallite a plătit în trecut reclame pe rețelele de socializare pentru două organizații care au legături cu Mircea Geoană - Proiectul România 2030 și Fundația Renașterea. 

În același timp, domeniul „mirceageoana.ro”, site-ul oficial al candidatului independent, a fost înregistrat în anul 2018 de o companie în care, în trecut, în acționariat s-au regăsit Ioana Mateș, președintele „Proiectul România 2030” și Ana Cătăuță, deputat PSD.

„Site-ul e administrat acum, cred că a fost de România Renaște, și trece pe numele meu. În campanie sunt alte reguli, lucrez de mulți ani de zile cu Ana. (Va face parte din echipa extinsă?) Este deputat PSD în continuare. (Este coordonatoarea de campanie?) Nu. Avem o echipă extinsă”, a declarat Mircea Geoană în interviul acordat Adevărul. 

Editor : M.G.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri