Marcel Boloș a sunat și el la call-center pentru cardul de energie: Am avut o surpriză

Data actualizării: Data publicării:
Marcel Boloș la o ședință.
Marcel Boloș . Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Marcel Boloş, a declarat la Digi24 că și el a sunat la call-center pentru a cere informații despre cardul de energie.

Peste 5.000 de apeluri telefonice sunt înregistrate zilnic la call center-ul pentru cardul de energie, a afirmat el în urmă cu o zi, când a făcut apel la calm.

El a explicat miercuri la Digi24 că oamenii întreabă în principal dacă vor primi cardul, când îl vor primi sau de ce nu l-au primit încă.

"Sunt întrebări firești. E și o categorie de beneficiari care e trecută de 60 de ani și sunt îngrijorați de felul în care vor primi cardul și îl vor putea folosi.

Timpul mediu de așteptare la call-center pentru mine personal, pentru că și eu am sunat, a fost un minut și 45 de secunde. Am sunat să văd dacă răspund la apel și dacă sunt rezistenți la stres.

Am avut o surpriză plăcută, s-au descurcat de minune. Am obținut toate informațiile de care aveam nevoie. Cred că așa se procedează și cu alți beneficiari care pun întrebări", a declarat Boloș.

Peste un milion de carduri de energie sunt acum distribuite, sunt tipărite toate, banii au fost transferați la Poștă și toată lumea are asigurați banii pe card, a adăugat el.

 

Editor : G.M.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri