Înainte de a cumpăra ceva, vă recomandam să întrebaţi care este politica de returnare, pentru a fi siguri că vă puteţi răzgândi ulterior achiziţiei. Fiecare magazin are propria politică de returnare a produselor, însă perioada de timp variază de la 24 de ore la cel mult 120 de zile.
Legislaţia în vigoare obligă comercianţii să înlocuiască sau să repare un produs aflat în garanţie, în cel mult 15 zile calendaristice, din momentul în care v-aţi dus cu produsul înapoi sau aţi anunţat vânzătorul. Atenţie! În cazul unui produs defect, comercianţii sunt obligaţi să vă prelungească perioada de garanţie cu numărul de zile in care acesta a fost stricat.
Însă, pentru a primi garanţia trebuie să predaţi produsul însoţit de toate accesoriile acestuia, dar şi cu factura fiscală şi certificatul de garanţie (în original).
Atunci când produsele de folosinţă îndelungată, aflate în garanţie, nu pot fi reparate, acestea trebuie înlocuite sau vi se înapoiază banii, în cazul în care aparatul nu este în stoc. Nu uitaţi însă că orice urmă de uzură adusă produsului îi scade valoarea, aşa că e posibil să nu recuperaţi toată suma.