Mai puţin de 20 de secunde îi ia unui antreprenor să emită o factură prin programul lansat de firma din Sibiu. Practic, toate datele contabile ale societăţii sunt salvate în cloud, iar în momentul în care este nevoie de ele, utilizatorul le poate accesa cu uşurinţă. Este proiectul care a dus numărul de IT-işti angajaţi în firma din Sibiu, de la trei, la 36.
„Îţi dai seama, că suntem foarte provocaţi. Să facem chestiile mai repede, mai bine, mai simplu pentru ei... Şi făcând chestia asta în fiecare zi, pentru noi tot timpul apar chestii noi, apar probleme noi, apar soluţii noi la probleme pe care le avem şi e foarte dinamic”, spune un angajat.
Trei ani le-a luat dezvoltatorilor să-i convingă pe investitori că aceasta este contabilitatea viitorului, cu birocraţie minimă. Într-un final, ideea lor i-a determinat pe doi antreprenori să investească un milion de euro.
„Numerele i-au convins. Adică şi dacă o să atingem, nu ştiu, jumătate sau o treime din numerele pe care le dorim, tot va fi bine pentru investitori. Suntem doar la 5% din potenţial şi putem creşte mulţi ani de-acum înainte, de câteva ori pe an”, spune Radu Hasan, dezvoltator.
„Ceea ce a cântărit cel mai mult a fost echipa în sine, e o echipă excelentă, alcătuită din oameni profesionişti, care sunt încă nişte antreprenori tineri cu mult entuziasm. Nu ne uităm neapărat la profiturile de parcurs”, spune Marius Ghenea, investitor.
Programul de la care a pornit ideea sibienilor, cel de facturi personalizate, este folosit deja de 33.000 de firme din România. Aplicaţia în cloud le va permite să facă acest lucru mult mai rapid şi de pe orice dispozitiv conectat la internet, cu orice sistem de operare.