Conform stylereport.ro, dinastia modelelor prezidențiale Lincoln a continuat neîntreruptă până în 1983, când administrația Reagan a preferat să circule cu Cadillac Fleetwood. Bush senior a readus Lincoln ca marcă oficială de automobil a Casei Albe în 1989 și, de abia patru ani mai târziu, administrația Clinton a coincis cu începutul perioadei Cadillac, care continuă și în prezent.
Prima limuzină a fost un „Fleetwood Brougham Presidential Series” pentru ca în 2001 să fie livrat un „DeVille”. Din 2005, Președinția a primit tot un Cadillac care părea a fi un DTS, dar care în realitate, este o limuzină superblindată și manufacturată special pe o platformă 4×4. Tocmai pentru că se menține la un nivel tehnologic ridicat, mașina se află încă în serviciu la Casa Albă, dar ca a doua opțiune.
Actuala limuzină care deservește Președinția Statelor Unite sub numele de „Cadillac One” a debutat în 2009, odată cu prima paradă a Președintelui Barack Obama. Deși împrumută liniile noii generații a limuzinei DTS, la o privire mai atentă logo-ul Cadillac e singura asemănare cu ce pot cumpăra clienții de rând.
Mașina lungă de 5,5 m costă 334.000 de euro și se bazează pe o platformă tehnică de camion cu tracțiune integrală și are un blindaj proiectat să reziste la majoritatea atacurilor armate.
Anvelopele sunt ranforsate cu Kevlar și au o structură din oțel pentru a asigura o rulare rapidă chiar și în cazul unei lovituri directe.
Motorizarea diesel de 6,5 l și 300 CP permite o viteză maximă de 100km/h, iar accelerația de la 0 la 100 km/h se face în aproape 15 secunde.