SCANDAL DE REVELION. Patronul restaurantului devastat de clienți depune plângere
Actualizare 16:05: Patronul restaurantului susţine că mâncarea nu ar fi fost stricată şi că are acte care dovedesc acest lucru.
El a mai spus că oamenii care au fost nemulțumiți de meniul din noaptea de Revelion vor fi despăgubiți.
______________________
Reprezentanții OPC şi DSV vor face verificări la restaurantul devastat de clienţi. Ei vizează actele care să facă lumină în acest caz, documentele pe baza cărora au fost achiziționate alimentele, dar și contractele pe care reprezentanții localului le-au semnat cu clienții. Aceștia din urmă susțin că, în loc de friptură de porc sau de curcan, au primit pește alterat și alune cu viermi.
Inițial inspectorii nu au reușit să recolteze probe din mâncare pentru că alimentele au fost distruse. Cei mai mulți dintre participanți spun că mâine vor depune plângeri cu privire la acest fapt și se așteaptă să primească banii înapoi. Ei au plătit pentru un meniu 150 de lei de persoană.
Polițiștii spun că nu a fost demarată o anchetă până în acest moment deoarece nu există plângeri.
Revelion haiducesc
La intrarea în noul an, 600 de craioveni au devastat restaurantul în care îşi petreceau Revelionul. Supăraţi foc pentru că peştele ar fi fost stricat, petrecăreţii au dat buzna în bucătăria localului, i-au alungat pe angajaţi şI s-au pus pe gătit. Au găsit carne prin frigidere, aşa că şi-au făcut singuri câte o friptură. La final, drept despăgubire pentru o seară ratată, clienţii au plecat acasă cu tot ce au găsit - cafetiere, tablouri, baxuri cu sucuri sau băuturi alcoolice şi chiar tacâmuri. Cu toate acestea, până acum nu a fost depusă nicio plângere la poliţie.
Distracţia a fost ingredientul lipsă pentru aproximativ 600 de persoane care au petrecut noaptea de Revelion la un restaurant de la marginea Craiovei. Ei spun că în loc de mâncarea promisă, ar fi primit doar peşte alterat şi alune cu viermi. Nemulţumiţi, unii dintre petrecăreţi au intrat în bucătăria localului şi s-au apucat să îşi gătească Singuri.
„Până la ora 12 a fost ok, apoi a început așa o nebunie. S-a adus primul fel de mâncare cu pește, care s-a simțit din start că miroase, avea un gust ciudat. În bucătarie știu că au intrat toți, era un fel de autoservire. Mâncare pe jos, aruncată”, a spus unul dintre clienții restaurantului din noaptea de Anul Nou.
Clienţii supăraţi au profitat de isteria creată şi au plecat acasă cu tot ce le-a căzut în mână.
„Au plecat cu filtru de cafea, tablouri, cu absolut orice, ce au găsit acolo, cu baxurile de vin cu tot ce se putea”, a spus un client.
Spre dimineaţă, la restaurant au ajuns şi poliţiştii, care au calmat spiritele cu greu.
„Am stat de vorbă cu dumnealor, am încercat să le explicăm că nu rezolva nimic cu acte de violență și amenințări. Am rămas până de dimineață pentru a preîntâmpina orice alt act de distrugere care s-ar fi putut săvârși în zona respectivă”, a declarat Adrian Căpraru, purtător de cuvânt IPJ Dolj.
Şi reprezentanţii Oficiului Pentru Protecţia Consumatorilor Dolj au intrat pe fir.
„O să-i impunem noi, dacă este necesar, și dacă constatăm că este vina lui și că el trebuia să servească clienții, în momentul în care organizezi o festivitate trebuie să-ți iei toate măsurile de siguranță și de servire promtă pentru consumatori”, a spus Gheorghe Marinescu, director OJPC Dolj.
La finalizarea anchetelor, oamenii şi-ar putea primi înapoi banii daţi pentru petrecerea de revelion.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News