Achiziția celor patru posturi de radio face parte din strategia RCS & RDS de a le oferi utilizatorilor conținut media variat și la un înalt standard de calitate. Produsele ProFM, InfoPro, Music FM şi Dance FM vor completa gama de conținut media pe care RCS & RDS îl furnizează deja: de la știri, informații echilibrate și interviuri în exclusivitate, la cele mai importante competiții sportive din lume, de la cele mai noi producții cinematografice, la cele mai interesante și educative documentare, precum și conținut muzical pentru tineri.
Tranzacţia dintre grupul RCS & RDS şi Central European Media Enterprises a fost supusă aprobării Consiliului Naţional al Audiovizualului.
ProFM este unul din cele mai ascultate posturi de radio din România. Conform ultimelor date ale Studiului de Audienţă Radio, Pro FM are, la nivel naţional, aproape 1,7 milioane de ascultători în fiecare zi şi peste un milion la nivel urban. Cota de piaţă zilnică a radioului este de 10% pe publicul comercial, la nivel naţional, şi de 9.1% la nivel urban.
RCS & RDS este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din regiune, furnizând servicii în România, Ungaria, Spania, Italia și Cehia. Compania este lider pe piața din România în furnizarea serviciilor de internet și de televiziune prin cablu și satelit, dar și unul dintre furnizorii principali de servicii de telefonie fixă și mobilă, internet mobil precum și alte servicii de conținut. Compania deține singura televiziune de știri în format full HD, Digi24 HD, cu 8 stații locale, 3 canale de sport, Digi Sport 1, 2 si 3, care difuzează cele mai importante competiții sportive din România și din lume, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life și Digi Animal World, si o televiziune muzicala, Utv.