„Unu face și 100 de neputincioși îl critică și încearcă să îl lovească pe la spate. O să mergem și o să atacăm la Curtea de Apel. După aia la Înalta Curte. Singurul lucru care mă deranjează este că nu pot să fac materiale promoționale, să le cumpere turiștii", a spus primarul Radu Mazăre.
Campania de promovare a staţiunii Mamaia este misogină şi sexistă şi trebuie modificată de urgenţă. La această concluzie au ajuns membrii Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării care obligă firma care a realizat campania de promovare să o refacă. În caz contrar, Consiliul poate da o amendă de până la o sută de mii de lei.
Campania „Mamaia Style" este finanţată din taxa de promovare colectată de la hotelieri, proprietari de cluburi, terase, restaurante, magazine şi de la proprietarii de apartamente din Mamaia şi a fost lansată în luna martie. Reprezentanţii Coaliţiei pentru Egalitate de Gen susţin că materialele promoţionale încurajează hărţuirea şi tratează femeia ca pe un obiect sexual. Într-o imagine folosită în pliante, două tinere sunt urmărite cu binoclul în timp ce fac plajă.