Este vorba despre 24 de filmulețe în care se vorbește despre România ca despre un loc în care natura este încă neatinsă de om, dar și despre un spațiu în care modernitatea şi tradiţia coexistă ca nicăieri altundeva. Graţie agriculturii şi fermelor ce păstrează metodele tradiţionale, cea mai mare parte a alimentelor sunt ecologice.
Nu sunt uitate flora şi fauna şi se aminteşte că ţara noastră este unul dintre puţinele locuri în care urşii bruni pot fi văzuţi în habitatul lor natural. În plus, Delta Dunării poate face din România un veritabil Eden. Clipurile au ca siglă celebra frunză, logo făcut cunoscut pe vremea Elenei Udrea, cea care a şi lansat prima şi deocamdată singura strategie pentru turism a României.
Întreaga campanie de promovare a României de atunci s-a lăsat cu scandal, pentru că specialiștii din publicitate s-au declarat sceptici cu privire la claritatea mesajului pe care România dorește să-l transmită turiștilor străini.
Peste 13 de milioane de euro, bani proveniți din fonduri europene, au fost cheltuiți pentru conceperea și promovarea brandului turistic al României.