Fetiţa a fost supusă unei expertize medico-legale care a confirmat că, în urma apelurilor pe care le-a primit din partea angajaţilor băncii, a fost traumatizată psihic. Mama a dat în judecată filiala băncii şi a câştigat în instanţă 4500 de euro despăgubiri pentru şocul emoţional suferit de copil.
Totul a început în 2010, când familia a accesat un credit de 2100 de lei. Mama susţine că a întârziat o singură dată cu plata ratelor, însă funcţionarii au început să sune fără oprire pe telefonul mobil. Când mama nu a mai răspuns, ei au început să sune pe telefonul fix, la domiciliul familiei. Fetiţa de nouă ani a fost cea care a răspuns apelurilor, în timpul cărora angajaţii băncii foloseau un ton agresiv şi o ameninţau că ea şi părinţii săi vor rămâne pe drumuri dacă nu îşi achită datoriile.
Banca din Dej a fost amendată cu suma de 5000 de lei şi de Oficiul pentru Protecţia Consumatorului din Cluj pentru că a inclus-o pe mama fetiţei pe lista Biroului de Credite, listă pe care sunt contabilizaţi toţi datornicii instituţiilor de credit.
Potrivit publicaţiilor Ştiri de Cluj şi Dejeanul, este vorba despre o filială Bancpost.