La bordul navei vor urca din nou reprezentanți ai Gărzii de Mediu și ai poliției. La anchetă vor participa și cercetători ai Institutului național de securitate minieră și protecție antiexplozibili din Petroșani.
Prefectul județului, cel care coordonează comandamentul de urgență, a spus că nu s-a stabilit încă despre ce fel de carne este vorba, aceasta fiind mult prea alterată. Carnea s-ar fi scurs din containere în timpul manevrelor de ancorare, dar nu a intrat în contact cu solul.
Astăzi urmează să ajungă și armatorul german. Carnea probabil va fi trimisă înapoi în Germania.
Nava este păzită de o firmă privată, dar și de jandarmi.
Flaminia, la bordul căreia se află 120 de containere cu încărcătură suspectă, se află acum în Dana UMEX a Portului Constanța, o dană privată. Când a fost primită în port, nava aștepta încă o parte din aprobări pentru a fi decontaminată de deșeurile periculoase, pentru că apoi să fie reparată în Șantierul Naval din Mangalia.
Inițial, Flaminia trebuia să ajungă din rada exterioară a Portului Constanța direct în Șantierul Naval de la Mangalia, pentru reparații. O parte din tabla navală de trei mii de tone destinată reparării vasului sunt în șantier din luna mai. Tabla a fost cumpărată de la Mittal Steel Galați.