Motociclist lovit mortal de maşina condusă de un preot

Un motociclist în vârstă de 26 de ani a decedat lovit de un autoturism condus de un şofer în vârstă de 64 de ani, preot, care nu a acordat prioritate de trecere, pe DN 41, în localitatea Băneasa din judeţul Giurgiu.
Purtătoarea de cuvânt a IPJ Giurgiu, Emanuela Sârbu, a declarat sâmbătă, pentru Agerpres, că poliţiştii fac cercetări pentru ucidere din culpă.
"Pe DN 41, în localitatea Băneasa, judeţul Giurgiu, un conducător auto în vârstă de 64 de ani din Bucureşti a acroşat un motociclist în vârstă de 26 de ani din localitatea Băneasa pe fondul neacordării de prioritate", a declarat Emanuela Sârbu.
Potrivit reprezentantului IPJ Giurgiu. accidentul s-a produs în momentul în care şoferul efectua un viraj la stânga şi nu a acordat prioritate motociclistului. Şoferul care a produs accidentul mortal nu se afla sub influenţa băuturilor alcoolice.
Episcopia Giurgiului a publicat pe site-ul său un comunicat de presă prin care exprimă regretul profund pentru pierderea vieţii persoanei accidentate şi anunţă că preotul respectiv a fost suspendat din funcţie, pe toată perioada desfăşurării cercetărilor de către autorităţile de drept.
"În baza prevederilor canonice şi ale art. 63, alin. (2) din Regulamentul Autorităţilor Canonice Disciplinare şi al Instanţelor de Judecată ale Bisericii Ortodoxe Române, preotul în cauză este suspendat din funcţie pe toată perioada desfăşurării cercetărilor de către autorităţile în drept, urmând ca după finalizarea acestora, să fie luate măsurile ce se impun. Facem precizarea că toţi slujitorii Bisericii, atunci când se află la volanul unui autoturism, ca orice cetăţean, trebuie să se supună rigorilor legislaţiei rutiere şi să suporte consecinţele în cazul nerespectării acesteia", se afirmă în comunicatul de presă al Episcopiei Giurgiului.
Sursa: Agerpres
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.