Marcel Corozabu a ajuns de dimineaţă la Neptun împreună cu mai mulţi prieteni. Cum reprezentanţii hotelului l-au anunţat că va fi primit abia după ora 18, tânărul a plecat pe plajă şi şi-a lăsat maşina parcată în faţa hotelului. Când s-a întors, şi-a găsit maşina cu parbrizul spart şi capota îndoită. Iniţial, angajaţii hotelului au vrut să dea vina pe turişti.
„A căzut o bucată de faţadă de sus, pe parbriz şi pe capotă, a îndoit puţin capota, parbrizul e spart, e crăpat geamul lateral. Dânşii ne-au spus că nu avem ce să căutăm cu maşinile aici, că nu au mai fost maşini parcate aici, deşi noi personal am văzut că maşinile sunt parcate aici”, spune turistul.
Până la urmă, conducerea hotelului a decis să-l despăgubească pe tânăr. Incidentul s-a produs chiar în timp ce inspectorii de la Protecţia Consumatorului erau în zonă. Ei au găsit la alte două hoteluri din apropiere nereguli grave. Una dintre unităţile de cazare, cotată la trei stele, avea saltele murdare. Iar duşurile din băi nu erau curăţate.
Patronul a fost amendat, mai ales că au găsit deficienţe şi în bucătărie.
„Sancţiunea se dă pe bucătărie - 10.000 de lei - şi pe unitatea de cazare - 10.000 de lei, deci 20.000 de lei. Şi, în bucătărie, suspendăm activitatea până la remedierea deficienţelor”, a spus Marius Dunca, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului.
Inspectorii de la Protecţia Consumatorului vor face controale pe litoral pe tot parcursul verii. Sancţiunile de astăzi s-au ridicat la 50.000 de lei.