Autorităţile consideră că aceste proiecte sunt prea costisitoare. Acum, procedura de concesiune pentru Autostrada Piteşti-Craiova este suspendată. Firmele ofertante nu ştiu dacă acest proiect se va mai concretiza sau nu. Lipsa şoselei afectează exporturile fabricii Ford de la Craiova.
Reprezentanţii spun că au nevoie de o infrastructură adecvată, care să lege Craiova de coridoarele europene şi care să permită uzinei să producă şi să exporte la capacitate maximă. Nici autostrada Piteşti- Sibiu nu are mai multe şanse să se concretizeze. Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură , Dan Şova, propune ca închiderea Coridorului IV Pan-european rutier să fie făcută pe tronsonul Braşov - Sibiu, şi nu pe Piteşti - Sibiu, aşa cum era stabilit.
Reprezentanţii uzinei Dacia spun că renunţarea la autostrada Sibiu -Piteşti se va simţi în preţul final al autoturismelor dar şi vor avea de pierdut în faţa concurenţei.