„Aflu acum că, în 2013, culoarea anului este verde. Unele dintre argumentele acestei alegeri se referă și la trendul actual al destinațiilor de vacanță. Încă o dată, alegerea brandului turistic al României se dovedește inspirată", a scris Elena Udrea pe contul său de Facebook.
Pornind de la ideea că verdele este culoarea anului, Udrea aduce argumente că brandul de țară, pe care l-a ales în 2010, va atrage turiști din toată lumea, numai că „nu înseamnă că cineva ne bagă și în traistă”, a adăugat democrat-liberala.
„Considerat la lansare unul dintre cele mai reușite branduri la nivel internațional, primul care sugerează o destinație de turism ecologic, premiat ca atare de câteva ori, România vorbește despre pădurile din Carpați, despre pădurile neatinse. Un brand verde, la modă, care ar trebui să atragă turiști din toată lumea către România. Numai că, dacă am fost binecuvantați cu această țara, nu înseamnă că cineva ne bagă și în traistă", conchide Elena Udrea.
Postarea acesteia vine la câteva zile după ce actulul ministru al Turismului, Maria Grapini, a declarat că va solicita realizarea unei analize pentru a vedea impactul și rezultatele brandului de țară, luând în considerare schimbarea frunzei.
„Nu mi-am propus să schimb ceva fara o analiza prealabila. Am preluat portofoliul turismului, vom face o analiză pentru a vedea ce s-a facut, ce impact și ce rezultate au avut măsurile luate si apoi vom decide ce va fi continuat și ce va fi schimbat pentru a îmbunătăti situatia turismului românesc. Nu plec de la premisa că brandul trebuie înlocuit, dar dacă analiza va arăta că nu şi-a atins scopul, înseamnă că s-a greşit ceva şi atunci vom face rebranding”, a declarat Grapini, potrivit site-ului Ministerului Economiei.