Anunțul oficial al instituției pe care o conduce Dan Șova a intervenit după ce ministrul făcuse deja anunțul, miercuri seara târziu, într-o emisiune televizată, și după ce compania americană negase inițial, joi dimineața, informația.
„În data de 29 mai 2013 a fost semnat Acordul de tranzacționare și încetare cu privire la contractul de construire a autostrăzii Brașov - Cluj - Borș între Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România și Bechtel Internațional Inc. Prin semnarea Acordului au fost stinse complet pretențiile Bechtel Internațional Inc pentru sumă de 37.200.000 Euro, TVA inclus”, anunță comunicatul, confirmând cifrele furnizate de ministru cu o seară înainte.
Citiți și: CONTRACTUL BECHTEL. Trei mesaje într-o oră. S-a reziliat sau nu?
Victor Ponta discută cu reprezentanți ai Ambasadei SUA. Dan Șova s-a alăturat discuțiilor
A. Năstase: Dacă eram eu președinte, autostrada Transilvania era gata
Proiectul de construire a Autostrăzii Transilvania, pe traseul Brașov - Borș a fost început în anul 2004 de către compania americană Bechtel nternațional Inc., până la momentul rezilierii contractului fiind construiți 52 de km pentru suma de 1,4 miliarde de euro.
Odată cu semnarea rezilierii, șantierul autostrăzii Transilvania va fi preluat de Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, urmând a se demară procedura de concesiune pentru construirea tronsoanelor rămase”, precizează Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură.