Discuţia dintre directorul Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi şi purtătorul de cuvânt al firmei spaniole a arătat ca una dintre profesor şi elevul prins cu lecţia nepregătită.
„Reprezentant constructor: Este adevărat că în acest moment suntem sub productivitate.
Narcis Neaga: Vă rog, o explicaţie! Asta e o constatare!
Reprezentant constructor: Vreau să vorbesc puţin de situaţia istorică.
Narcis Neaga: Vă rog să-mi explicaţi de ce acum sunteţi sub productivitate.
Reprezentant constructor: Acum avem 63 persoane efectiv, fără conducere.
Narcis Neaga: Câte persoane trebuia să aibă?
Reprezentant constructor: 150
Narcis Neaga: Trebuia să aveţi 150, aveţi 63.
Reprezentant constructor: Cu conducere şi cu totul şi cu utilaje ajungem la 150.
Narcis Neaga: Dacă ne numărăm în sala asta, să ştiţi că nu numărăm şi microfoanele”
Este a doua oară când Directorul Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi vine în control pe Defileul Jiului
„Atmosfera parca era adormirea Maicii Domnului pe şantier”, a afirmat şeful CNADNR.
Directorul Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi spune că a nu a reziliat contractul cu constructorii spanioli dintr-un singur motiv: o nouă licitaţie ar prelungi şi mai mult termenul de finalizare a lucrărilor. I-a avertizat însă pe iberici că va sesiza inclusiv Ambasada Spaniei pentru lipsa lor de profesionalism.
„Probabil că în Spania sau prin alte părţi aţi făcut lucrări de calitate, în termene, termene asumate, iar aici în România ne consideraţi probabil un alt tip de ţară”, s-a adresat Narcis Neaga reprezentantului constructotrului.
Drumul Naţional 66 face legătura între Oltenia şi Transilvania şi este vital pentru exportatorii care trimit mărfuri în Occident. Lucrările trebuiau terminate la sfârşitul anului trecut, dar termenul a fost prelungit cu 12 luni. În ritmul acesta, reparaţiile nu vor fi gata însă.