Noul tarif de 3 euro/lună este valabil pentru clienţii companiei cu minim două servicii fixe (Digi Net şi Digi TV) şi cu 4 sau mai multe abonamente Optim Nelimitat contractate, iar cei cu 3 abonamente Optim Nelimitat vor achita 3,33 euro/lună (TVA inclusă). Reducerea tarifelor se aplică atât clienţilor existenti cât şi celor care se abonează începând cu data de 17 septembrie 2015 şi îndeplinesc condiţiile de eligibilitate.
Utilizatorii care aleg abonamentul Optim Nelimitat beneficiază de convorbiri nelimitate în orice reţea naţională şi în reţelele internaţionale fixe şi până la 3000 de minute în reţelele internaţionale mobile, internet mobil nelimitat în reţeaua proprie (viteze de până la 21,6 Mbps pentru traficul de până la 5 GB) şi până la 200 MB/lună pentru date în roaming national, pe care îi pot utiliza gratuit.
Prin ofertele comerciale lansate în ultima perioadă continuăm strategia de a încuraja utilizatorii să comunice fără limite. Clienţii noştri au nevoie de servicii avantajoase, de libertate în comunicare şi de un partener care să răspundă nevoilor acestora. Serviciul Digi Mobil le oferă acestora pachetul ideal de beneficii: convorbiri şi internet mobil nelimitate, echipamente la preţuri avantajoase, dar şi conţinut video fără costuri suplimentare la abonament, prin platforma Digi Online şi serviciul de video la cerere, Digi Play a declarat Ovidiu Bejan, director comercial Digi Mobil.
Tarifele abonamentelor Optim Nelimitat variază între 3 euro/lună şi 6 euro/lună (TVA inclusă), în funcţie de numărul de servicii Digi contractate de către abonaţii companiei. Clienţii Digi Mobil pot achiziţiona şi telefoane mobile cu plata integrală sau în rate, fără dobândă. Gama variată de echipamente poate fi consultată aici.
În plus, clienţii care contracteaza Digi Mobil în perioada septembrie – decembrie 2015, pot urmări conţinutul video disponibil pe Digi Play, fără niciun cost suplimentar la abonament până la data de 31 decembrie 2016. Promoţia este disponibilă clienţilor care îşi activează serviciul Digi Play până la 31 decembrie 2015. Pentru a beneficia de conţinutul de calitate disponibil pe Digi Play, utilizatorii trebuie să se înregistreze şi să activeze serviciul în Contul Meu Digi. Persoanele care au deja cont în aplicaţia Digi Online, vor putea să acceseze Digi Play, folosind datele de conectare valabile pentru această platformă.
Serviciile companiei pot fi comandate în contul de client, Contul Meu Digi, telefonic, la *777, apelând *111# şi în orice punct de prezenţă RCS & RDS.
Mai multe detalii despre ofertele companiei găsiţi găsiţi pe site-ul www.rcs-rds.ro .