Actualizare 15.37. Reprezentanţii companiei dau vina pe ceaţa de pe aeroportul din Bacău, care a perturbat traficul aerian, iar compania a fost nevoită să înlocuiască aeronavele.
„Din cauza condiţiilor meteo de pe Aeroportul Internaţional George Enescu din Bacău, au fost afectate şi sunt afectate mai multe curse, inclusiv cele din Bucureşti”, a precizat compania.
Dragoş Gheorghe lucrează, de un an, în Marea Britanie, în domeniul telecomunicaţiilor. Avea bilet de întoarcere duminică dimineaţa. La ora 6, când a ajuns la aeroport, românul a avut parte de o surpriză: nu mai avea loc în avion.
Explicaţia primită de la compania aeriană low cost a fost aceea că aeronava a fost schimbată cu una mai mică, în care nu mai este loc şi pentru el. I s-a recomandat să revină în această dimineaţă, cu trei ore înaintea check-in-ului de la ora 6 pentru a fi sigur că va fi inclus printre pasageri.
În aceeaşi situaţie au mai fost încă 7 pasageri. Unii dintre ei au fost reprogramaţi de companie pentru 8 sau chiar 14 ianuarie.
„Am avut programare, împreună cu tatăl meu, pe data de 5 ianuarie, ieri mai exact, şi aşteptând pentru a lăsa bagajele mi s-a spus că nu mai sunt locuri în avion”, a spus un alt pasager.