Maria şi Gheorghe Iordache au cumpărat la mijlocul lunii iulie un pachet de cinci nopţi la un hotel de două stele din staţiunea Mamaia. Au plătit 1.200 de lei. Odată ajunşi la hotel, li s-a spus că nu au nicio rezervare. Ulterior au aflat că agenţia de turism prin care şi-au luat concediul nu a trimis mai departe banii pe care i-a încasat.
„Nu sunt serioşi. Trimiţi un om la atâţia kilometri, ca să fii bazat că ai luat o cameră, da? Şi, când ajungi aici, ţi se spune că nu sunt viraţi bani în cont şi nu avem unde să locuim”, spune Gheorghe Iordache.
Agenţia care le-a dat peste cap vacanţa soţilor Iordache este din Galaţi. Directorul agenţiei spune că are probleme financiare: „Am avut conturile blocate, Nova m-a pistonat şi acum nu vor sub nicio formă să mă mai aştepte.”
„Aștept comanda tour-operatorului, pentru că, dacă nu primesc comanda "cazează-l", nici nu pot să mă decontez cu el”, spune Ștefan Ionescu, directorul hotelului.
Dacă nu se va rezolva problema, Maria şi Gheorghe Iordache intenţionează ca, la întoarcerea acasă, să depună o plângere la OPC
Daniela Crihană, comisar la Protecţia Consumatorului Galaţi a declarat că „în cazul în care turistul este nemulțumit de serviciile primite si se constată că agentia este vinovată, aceasta poate fi sanctionată cu amendă cuprinsă între 2.000 si 20.000 de lei.”
Deocamdată, soţii Iordache şi-au plătit, încă o dată, cazarea la hotelul la care deja aveau rezervare.