Este vorba despre trenurile care fac legătura între Galați și Buzău, de exemplu Făurei - Mărășești sau Onești – Mărășești. În această situație se află și trenul InterRegio București Nord – Buzău – Galați și retur, care nu a mai circul în perioada 21 iunie – 8 septembrie.
Motivul este unul foarte simplu, spun cei de la CFR Călători. Garniturile de pe aceste rute nu sunt rentabile, iar explicația vine la doar o lună după ce alte 20 de trenuri, la nivel național, au fost și ele anulate din același motiv.
S-a ajuns, de exemplu, la situația în care, dacă cei de la Oradea voiau să ajungă cu trenul la București erau nevoiți să meargă până la Cluj Napoca, să aștepte acolo alt tren, cu care să vină în Capitală.
Angajații CFR, sub protecția anonimatului, spun că unele dintre aceste rute ar fi, culmea, chiar rentabile și ar avea un grad de acoperire de 100%. Informația a fost furnizată de un telespectator al Digi24, care lucrează în cadrul CFR.
Citiți și
Călătoria cu trenul privat câștigă teren. Care sunt avantajele
Dacă sunteți martorul unui eveniment care se poate transforma într-o știre, scrieți-ne sau trimiteți imagini la digivox@digi24.ro.
CFR anulează tot mai multe trenuri
Trenuri de călători au mai fost anulate şi de la alte regionale. În urmă cu patru luni, de exemplu, CFR Călători a decis să renunțe la trenurile care legau Suceava de Cacica, deşi în urmă cu doi ani a investit peste două milioane de lei în refacerea căii ferate distruse de inundaţii.
Conducerea regionalei CFR Iași a spus că motivul pentru care s-a renunțat la aceste rute este că erau prea puțini călători și nu erau profitabile. Ba mai mult, ar fi trebuit anulate patru din cele opt trenuri pe ruta Suceava – Cacica, dar, în final, au fost anulate doar trei.