Porozităţi pe asfalt, probleme în infrastructură şi deficienţe la rosturile de îmbinare ale segmentelor de beton. Așa și-au justificat refuzul de a face recepția inspectorii de calitate de la Compania Națională de Drumuri.
Este însă a doua oară când se întâmplă acest lucru. Inițial, recepția obiectivului trebuia să aibă loc în mai, dar din cauza acelorași probleme a fost amânată.
Constructorului i s-au dat 90 de zile pentru a remedia problemele. Lucru care nu s-a întâmplat, așa că pentru a doua oară recepția a fost amânată.
Povestea pasajului de la Ciochiuța este una lungă. Construcția a început în anul 1994, dar din lipsă de fonduri a fost abandonată. Lucrările s-au reluat în 2010 și pasajul a fost dat în circulație in 2011 și a costat aproape 3 milioane si jumătate de euro.
Constructorul lucrării este un consorțiu format din Societatea de Construcţii în Transporturi Bucureşti, Tehnologica Radion şi Drumuri şi Poduri Timişoara